رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





روی فاریا در جریان دیدار رئال – اسپورتینگ خیخون به دلیل توهین به داور از روی نیمکت مربیگری رئال اخراج شد

 

 

rui faria (real madrid assistant)(real madrid- Sporting gigon)
 
- ایتورالده گونسالس، داور جنجالی اسپانیایی، بار دیگر در جریان دیدار اسپورتینگ خیخون- رئال مادرید ، مبدل به مرد شماره یک میدان شد.

او در جریان این بازی، روی فاریا، دستیار مورینیو را از روی نیمکت مربیگری رئال اخراج کرد که دلیل این اخراج نارضایتی فاریا از شیوه قضاوت این داور اسپانیایی بود.

خوسه کایخون، یکی از بازیکنان رئال هم درحالی که روز نیمکت ذخیره هاقرار داشت،به دلیل مشابهی از داور کارت گرفت و در نهایت ماته بیلیچ که درکنار سایر بازیکنان ذخیره در انتظار فرصتی برای حضور درترکیب تیمش بود از سوی داور جریمه شد

ایتورالده گونسالس، در صحبتهایی درمورد اخراج دستیار مورینیو گفت:« فاریا از روی نیمکت خطاب به من حرف می زد و دستانش را بالا و پائین می برد و به خاطر یک تصمیم من، مدام سرزنش می کرد.»

به علاوه زمانی که ایتورالده فاریا را از روی نیمکت رئال اخراج کرده، کمک مربی رئال، خطاب به داور چهارم بازی گفت:« به او بگو که شرم آور است.»

La polémica



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:10 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید